اس ام اس عاشقانه شاد و بامزه
 
محسن فرزند ایران
محسن نامه
دو شنبه 11 خرداد 1394برچسب:اس ام اس عاشقانه, :: 10:30 ::  نويسنده : محسن موسوی

 

اس ام اس عاشقانه شاد و بامزه

 

هزار قاصدک روانه ات کردم

باد امانت دار نبود

یا تو نیامدی؟؟؟

 

 

اس ام اس عاشقانه شاد و بامزه

 

چنان دلبسته ام کردى

که با چشم خودم دیدم

خودم میرفتم

اما سایه ام با من نمى آمد

 

اس ام اس عاشقانه شاد و بامزه

 

من چند روز پیش دلی را شکسته ام

من را به رسمیت بشناسید

سنگ ها

 

اس ام اس عاشقانه شاد

 

کنار هم بودن تمام زندگی نیست!!!

زندگی معنای قشنگتری هم دارد!!!

همین که بخاطر اینکه نیازاریش کنار میکشی،

شاید زیبا ترین لحظه زندگی باشد!

 

اس ام اس عاشقانه شاد

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها

نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: